Lemin Kotiseutuyhdistys Ry

21.5.2024  |  Tiedotteet

Tervetuloa Lemin Kotiseutumuseolle Kotiseutukahveille 26.5.2024 klo 12 - 14

Lemin Kotiseutuyhdistys ry järjestää kotiseutukahvitilaisuuden 26.5.2024 klo 12 - 14. Tilaisuus on osana Kotiseutuliiton 75-vuotisen sekä Lemin Kotiseutuyhdistyksen 66-vuotisen taipaleen juhlistamista.

Kutsumme alueemme asukkaita, ystäviä ja tuttavia, yhteistyökumppaneita ja kotiseututyöstä kiinnostuneita kahvittelemaan. Kutsumme myös eri toimijoita kertomaan paikallisesta toiminnasta, kotiseudun ominaispiirteistä ja sen arvokkaasta kulttuuriperinnöstä tai muuten vain rupattelemaan. Osallistujilla on vapaat kädet miettiä miten toimintoja esitellään.

Mukana tilaisuudessa mm Taito Salmi, Lemin Martat ja Lemin Laulumiehet.

Tilaisuuteen osallistuu Lemin Kotiseuturadio, 95,2 MHZ, jossa voit kertoa oman yhdistyksen toiminnasta. Haastattelut ovat kuultavissa kesän ensimmäisessä lähetyksessä 1.6. klo 10 alkaen.

Ilmoittautumiset ohjelmanumeroista/esittelyistä puheenjohtaja Heikki Haikolle, heikki.haiko@museosara.fi, tai sihteeri Eija Kuitolle, eija.kuitto@gmail.com